AND-vrata v programu Scratch
Kot smo se dogovorili pri zadnjem preverjanju znanja na daljavo v Nearpodu, boste na svoje e-poštne račune prejeli analizo vaših odgovorov, tako da boste lahko videli, kje ste se motili in kje ste bili brezhibni.

Ta in prihodnje tedne si bomo pogledali, koliko ste vešči dela s Scratchom. Gre za online aplikacijo, v kateri lahko pišemo preproste in tudi zelo zahtevne programe. Ker je večina od vas obiskovala predmet, pri katerem ste delo v Scratchu kar dobro usvojili, upam, da tokratne vsebine ne bodo predstavljale nerešljive uganke.

Dogovorimo se takole: če bi kdorkoli imel večje težave in ne bi imel ideje, kako se zadev sploh lotiti, me naj kontaktira na mail roidpolzela@gmail.com.
Tokrat bomo skušali simulirati AND-vrata. Napisati bo potrebno program, ki bo deloval podobno kot pri naši spletni aplikaciji za delo z logičnimi vrati pri predhodnih urah.
Predstavljajte si, da sta na vhodu dve stikali, ki ju vključujemo ali izključujemo. Izberite poljuben lik (npr. kak od krogcev - ali ga celo kreirajte sami), ki ima vsaj dva barvna videza. Ta videza bosta predstavljala stanje vklopa in izklopa. Na izhodu pa si zamislite lučko (lahko je spet krogec z dvema barvnima videzoma), ki bo ob izpolnjenih pogojih po AND pravilnostni tabeli svetila ali ne.
Dobljen rezultat mora biti tak, kot je prikazan v spodnjem videu. Barve stikal in lučke ter njih oblike izberete poljubno.
Zadeva morda niti ni tako preprosta kot se zdi na prvi pogled. Nekaj namigov: najprej poiščite rešitev, kako se bo spreminjala barva stikal, ko boste nanj kliknili - torej za vsak klik se barva spremeni (kot vklop/izklop). Potem najdite rešitev za spreminjanje barve lučke (sveti/ne sveti). Na ta pogoj bodo neposredno vplivala stanja stikal (torej barve stikal). Pomagajte si z naborom ukazov, ki jih najdete pod Spremenljivkami in Operaterji. Seveda pa obstaja še kaka druga pot.
Shranite napisan program na svoj disk in mi ga pošljite kot prilogo po e-pošti.
Komentarji
Objavite komentar