AND-vrata v programu Scratch


Kot smo se dogovorili pri zadnjem preverjanju znanja na daljavo v Nearpodu, boste na svoje e-poštne račune prejeli analizo vaših odgovorov, tako da boste lahko videli, kje ste se motili in kje ste bili brezhibni.


Top tips to get ready for a successful back to school with Nearpod ...


Ta in prihodnje tedne si bomo pogledali, koliko ste vešči dela s Scratchom. Gre za online aplikacijo, v kateri lahko pišemo preproste in tudi zelo zahtevne programe. Ker je večina od vas obiskovala predmet, pri katerem ste delo v Scratchu kar dobro usvojili, upam, da tokratne vsebine ne bodo predstavljale nerešljive uganke.

Scratch Programming 2-6. Logical operators - YouTube


Dogovorimo se takole: če bi kdorkoli imel večje težave in ne bi imel ideje, kako se zadev sploh lotiti, me naj kontaktira na mail roidpolzela@gmail.com.

Tokrat bomo skušali simulirati AND-vrata. Napisati bo potrebno program, ki bo deloval podobno kot pri naši spletni aplikaciji za delo z logičnimi vrati pri predhodnih urah.

Predstavljajte si, da sta na vhodu dve stikali, ki ju vključujemo ali izključujemo. Izberite poljuben lik (npr. kak od krogcev - ali ga celo kreirajte sami), ki ima vsaj dva barvna videza. Ta videza bosta predstavljala stanje vklopa in izklopa. Na izhodu pa si zamislite lučko (lahko je spet krogec z dvema barvnima videzoma), ki bo ob izpolnjenih pogojih po AND pravilnostni tabeli svetila ali ne.

Dobljen rezultat mora biti tak, kot je prikazan v spodnjem videu. Barve stikal in lučke ter njih oblike izberete poljubno.




Zadeva morda niti ni tako preprosta kot se zdi na prvi pogled. Nekaj namigov: najprej poiščite rešitev, kako se bo spreminjala barva stikal, ko boste nanj kliknili - torej za vsak klik se barva spremeni (kot vklop/izklop). Potem najdite rešitev za spreminjanje barve lučke (sveti/ne sveti). Na ta pogoj bodo neposredno vplivala stanja stikal (torej barve stikal). Pomagajte si z naborom ukazov, ki jih najdete pod Spremenljivkami in Operaterji. Seveda pa obstaja še kaka druga pot. 

Shranite napisan program na svoj disk in mi ga pošljite kot prilogo po e-pošti.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Polovični seštevalnik

Popolni seštevalnik

Simulacija semaforja